~akcjonariusz

Grupa wdraża nową strategię dla sieci Sklepy ABC, Groszek oraz EuroSklep, które działają pod marką parasolową Moje Sklepy. Modernizacja obejmie łącznie ok. 4 tys. sklepów do końca 2025 roku. Cel tych zmian jest prosty: zwiększenie ruchu, tworzenie lepszych doświadczeń dla klientów, a przede wszystkim budowanie nowych standardów zakupów w handlu lokalnym.
Do tego dochodzi także cyfryzacja na wielu poziomach. Jest to m.in. digitalizacji materiałów promocyjnych oraz nowoczesne narzędzia wspierające zarządzanie sklepem, gdzie kluczową rolę odgrywa EuroPlatform.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.