~OMG

Hahahaha dobra, naprawdę dobra próba. Wiesz dlaczego tam był dramat w ogóle? To sprawdź sobie ile CIG wpakował w marketing. Kasa taka poszła, że to głowa mała. Tu nie będzie takiego problemu. Nikt nie wrzuci tyłu milionów w promocje bo po prostu budżet jest dużo mniejszy na to, a zatem koszty produkcji i marketingu zwrócą się dużo szybciej. Jeśli sprzedaż będzie na poziomie GR1 to już będzie mega sukces, bo warunki finansowe są zupełnie inne z racji posiadania IP przez OML i wejścia współwydawca dopiero na koniec produkcji. Zasady rozliczenia będą diametralnie odmienne.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.