~Zbig

Playtest a nie magiczna kula odpowiedziały na wiele pytań. Powiem, że sporo ryzyk odpadło kiedy pokazali grę i widać teraz gołym okiem jaki ma potencjał kiedy w dwa tygodnie nagle awansowała z 80 na 50 miejsce wishlist. Efekt playtestów nadal jest widoczny. Pełnbo content creatorów zwyczajnie ogrywało grę i spółka za darmo zrobiła sobie piękny marketing. Produkt jest na tyle dobry, że ludzie bez zmrużenia okiem sobie sami polecają. Zresztą zobacz na ranking wishlist a znajdziesz tam na szczycie gry o podobnym profilu tj coop, survival, buildery - jest to gatunek który akurat jest na topie.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.