~BK

Po pierwsze to nie wyniki, a ich zapowiedź. Po drugie rosną przychody ale i koszty operacyjne, które skutkują obniżeniem zysku na poziomie operacyjnym. W kosztach operacyjnych najprawdopodobniej zostały ujęte koszty marketingowe związane z reklamą telewizyjną (pierwsza połowa roku, reklama wystartowała na początku lipca, a koszty bloków reklamowych płacisz z góry, czyli musiały wejść w H1). To jest moje przypuszczenie, że to jest one-off w H1, który skutkował obniżeniem marży na poziomie operacyjnym. Do czasu raportu się tego nie dowiemy, choć może być i tak, ze spółka jak zwykle nie będzie wylewna.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.