~Nysa

Tutaj Macie research od IA. Przesyłam to bardziej dla zarządu IV. Wnioski i Rekomendacje Strategiczne: Droga do bycia "Polskim Disneyem"4.1. Synteza kluczowych wniosków Analiza dwóch kluczowych projektów Ekipa Holding – filmu „100 dni do matury” i „Ekipa Festival 2025” – pozwala na sformułowanie kompleksowych wniosków. Film był niewątpliwie sukcesem marketingowym, który udowodnił, że siła marki Ekipy jest wystarczająca, aby przyciągnąć szeroką publiczność do kin. Jednak jako produkt artystyczny, z perspektywy krytyków, ujawnił on poważne luki w kompetencjach scenariuszowych i głębi przekazu, co jest kluczowe dla realizacji wizji "polskiego Disneya". Festiwal z kolei potwierdził siłę marki w świecie realnym, gromadząc rzesze fanów, ale obnażył wyzwania operacyjne i logistyczne, z którymi firma musi się mierzyć w przypadku organizacji masowych wydarzeń. Pokazał również, że fan w świecie realnym jest bardziej krytyczny, gdy obiecana jakość nie odpowiada dostarczonej.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.