Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Oczywiście nie znam podstaw, pocieszaj się tą myślą ;-)
Silent Hill 1 i 3 mają koszty po stronie Bloober. Trzeba zapłacić pracownikom itd. Co jakiś czas jest rozliczenie kamienia milowego lub sprintu, i wtedy Konami płaci za usługę wykonaną przez Bloober. Ale zanim zapłaci Konami, koszty pokrywa samodzielnie Bloober. Nie można więc wykluczyć, że część kredytu jest przeznaczona na zabezpieczenie płynności (i jakości i terminowości) produkcji Silent Hill 1 i 3.
Nie uwzględnianie w rachunku kosztów Cronosa zysku z zerwania umowy przez Take-Two (zamiast odszkodowania, kary umownej - wynegocjowano obniżenie ceny przejęcia produkcji w toku), i 30 mln zł dotacji, jest tylko trollowaniem, i to bardzo niskiego poziomu.
Nie wiem ile docelowo przeznaczone jest na marketing, ale na dziś to są grosze. Fragmenty istniejącego gameplaya, i wywiady z pracownikami, którzy gadają w godzinach pracy, za stałe pensje miesięczne. Jedyny wydatek istotny do teraz to zaproszenie kilkudziesięciu influencerów do Krakowa - samoloty, hotele, żarcie, niech będzie po 10.000 zł na głowę, razy 50 głów, 500 tys. złotych. Stoiska na targach niech będzie drugie tyle. I koniec.Oczywiście influencerzy dostaną wielokrotnie więcej niż koszt pobytu w Krakowie, ale będą musieli za to zapracować.Na dziś więc nie widzę tych wielomilionowych kosztów marketingu.