Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
https://clan.fastly.steamstatic.com/images//44238153/1a20801cd42cb9fff40e955be19b588eb061d173.jpg Co zawiera infografika?
Zawartość plakatu to streszczenie kluczowych statystyk związanych z testem single-player w grze StarRupture:
Jak to interpretować?
- 158 000 graczy odnosi się do liczby osób, które uczestniczyły w playteście — fizycznie zaangażowały się w zabawę na planecie Arcadia-7.
- To znaczący wynik, zwłaszcza jak na etap single-playerowego testu przed wczesnym dostępem — świadczy o sporym zainteresowaniu i udziale gry.
- Dodatkowo:
- Średni czas 4,5 h per uczestnik to solidny zaangażowanie w trybie testowym.
- Tylko 4 % grało ponad 20 h, nawet będąc na wakacjach — bardzo ciekawy insight co do poświęcenia i wytrwałości.
- 91 % pozytywnych opinii to świetny sygnał zwrotny od społeczności.
- Peak concurrent players: 6701 odzwierciedla szczyt aktywności jednoczesnych graczy.
197 000 godzin oglądania livestreamów — duże zainteresowanie transmisjami z gry. PodsumowanieInfografika rzeczywiście potwierdza, że ponad 158 000 graczy wzięło udział w playteście — to dość wysoki wynik, szczególnie jak na produkcję indie. Widać tu:
- Dużo graczy, którzy realnie zaangażowali się w test
- Solidne średnie czasy gry, co oznacza, że test był wartościowy
- Silny, pozytywny feedback (91 %)
- Dobre wyniki mediowe i streamingowe
Podsumowując: te liczby to znakomity wynik jak na etap przedpremierowy — pokazują, że społeczność była chętna do testowania i gra zyskała pozytywny odbiór reagowania i zasięg.Chcesz, żebym przyjrzał się tym danym w porównaniu z innymi podobnymi grami indie lub wskazał, co może z nich wynikać marketingowo przed Early Access?