Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Niekoniecznie. Kurs nie zachowuje się dziwnie — raczej zgodnie z sytuacją rynkową. Od około dwóch tygodni widać regularne, choć niewielkie zakupy (po kilka tysięcy akcji), co może sugerować cichą akumulację przez bardziej świadomego inwestora. Jednocześnie z rynku wychodzą krótkoterminowi spekulanci lub osoby niezainteresowane fundamentami — stąd chwilowe szarpnięcia kursu. Kluczowe teraz będzie to, czy poprawi się płynność. Obroty są nieco wyższe niż wcześniej, ale nadal bardzo niskie. Co istotne — wystarczy zlecenie PKC na około 100 tys. zł, żeby zassać cały arkusz sprzedaży aż do poziomu 1 zł. To pokazuje, jak płytki jest rynek i jak niewielki impuls może zmienić sytuację. Jeśli spółka pokaże konkretne informacje — nowe gry, umowy, współpraca z Vivid, dokładne daty premier — może dojść do klasycznego ruchu jak w przypadku innych małych spółek (Klabater, Ecobox itp.). Tyle że tutaj mówimy o firmie, która naprawdę działa, ma przychody, zespół, brak zadłużenia i pipeline VR w rozwijającej się niszy. Vr Factory Games właśnie wchodzi w etap monetyzacji projektów. Czekamy na raport za Q2 — już 14 sierpnia. Zobaczymy, kto wejdzie pierwszy, a kto będzie próbował gonić pociąg.