Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
No niby tak, długie i drogie kampanie mają sens jak robisz grę za 200mln, co do Holstin to ją można porównać do Unholy. To bardzo podobna gra a Unholy jest świetnie wyglądającą produkcją a sprzedała się w kilku sztukach, Duality chce ją puścić na konsole na pudełka, może to podciągnie sprzedaż na PC. Co do Holstin to wysoko na wishlist, niby 5 mln budżetu ale wiadomo kiedy wyjdzie i czy się sprzeda? Teraz nic już nie wiadomo. Ja jestem zdania, że kampania krótka i intensywna ma sens, chyba wiedzą co robią, bo firma potrzebuje kasy. Na pewno w drę włożyli dużo pracy i jest potencjał, każde 30 tyś sztuk po oddaniu Toplitz, czyli pierwszych 20 tyś sztuk to 1 mln dla spółki a jak będzie to się okaże, czekam na ostry efekt wow i duży przyrost wishlisty.