~Ghost

Nie można porównywać budżet gry do kapitalizacji spolki . To ze jakąś gra ma kosmiczny budżet Nie oznacza ze musi mieć duża kapitalizację. Wystarczy spojrzeć na 11bit studiów gdzie przy niskich budżetach produkcyjnych kapitalizacja osiągnęła poziom ponad 1mld zł . Budżet 40 mln to koszty , które spokojnie mogą przynieść sprzedaż gry w granicach 1 mln egzemplarzy, ale to są takie ostrożne kalkulację biorąc chociażby pod uwagę jak się sprzedal ghostrunner (2,5 mln szt)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.