~Vee

Call center to jedna z pierwszych branż, które sztuczna inteligencja przejmie w całości. Skala, powtarzalność, potrzeba szybkiej reakcji, to wszystko idealnie pasuje do rozwiązań opartych o AI. Dlatego zainwestowałem w VEE, spółkę, która ma ambicje stać się liderem tej transformacji. Niezależnie od tego, czy ktoś jest zwolennikiem czy sceptykiem AI, jedno jest pewne: obsługa klienta w tradycyjnej formie dobiega końca. Przyszłość należy do rozwiązań automatycznych, dostępnych 24/7, skalowalnych i znacznie tańszych w utrzymaniu. A to dopiero początek. Sztuczna inteligencja już teraz zmienia nie tylko call center, ale też edukację, medycynę, przemysł, handel i prawo. To nie rewolucja to nowa era. VEE wpisuje się w nią w odpowiednim czasie. Czy to ryzykowna inwestycja? Jak każda na wczesnym etapie, ale potencjalna skala wzrostu przy adopcji AI w usługach masowych jest ogromna, a VEE wydaje się ustawiać w odpowiednim miejscu na tym torze.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.