piki_1

Only bio sięgnęło po nagrodę główną i prestiżowe wyróżnienie za swoje kampanie marketingowe w szczególności za projekt sprzedaży cross – selling  Only Bio i Wedel.  Ciekawym jest fakt iż nie jest to pierwsze działanie cross – selling w wydaniu Only Bio (wcześniej były z Tymbarkiem, PLNY LALA oraz z innymi markami). Widać że efekty tych działań zarówno finansowe jak i wizerunkowe  zostały zauważone i wysoko ocenione przez Zarząd – skoro identyczne projekty są powielane). Widać także duże doświadczenie w tej strategii marketingowej, dlatego pewne jest że doświadczenie cross sellingu zostanie w niedalekiej przyszłości wykorzystane do działań z potencjalnymi partnerami zagranicznymi. Wszak Only Bio nie kryje że idzie w kierunku globalnej marki. 

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.