Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dnia 2025-07-05 o godz. 16:27 ~mlody napisał(a):
> Skończ marudzić….
> >
> > Rząd zrobi wszystko aby obniżyć koszty korzystania do infrastruktury aby pokazać sukces PKP Cargo i udaną restrukturyzację
> >
> >
> > Tutaj jest tanio….. a będzie drożej 5x
Tak, rząd może zmusić PKP PLK do oboniżenia stawek ale stawki będą obowiazywały wszystkich przewożników.
PKP Cargo z 1/4 udziałów praktycznie może nawet nie transportować, pod Braniewem już DB Cargo PL spalinowymi trupami wozi a to było kiedyś tylko PKP Cargo...
nie o tym mowa, mowa jest o długach PKP Cargo wobec PKP PLK bo każdy może przestać płacić i powiedzieć że płaci stawki takie jakie uznaje...
Jeśli PKP PLK miałby akceptować obniżenie wierzytelności to musi oddać pieniędze pozostałym, bez wyjątku, a jak nie zrobi to pozew najlepiej zbiorowy. PKP PLK to nie PKP Cargo gdzie insiderzy znają propozycje układowe i sobie handlują a reszta rynku nie.
Legalnym by było pozyskanie np zamiennika tj akcji, i sprzedaż nawet poniżej ceny emisji tj konwersji..
Modelowo pokazywałem
https://i.ibb.co/4wvJkfs3/seriad.png
Ocyzwiście mogą sobie ignorować, ale to 10 lat się nie przedawni..
PKP PLK to tylko jeden z przykładów ale i powodów dla którego propozycje układowe są utajniane, wyjdzie na jaw, to niech blokują PKP PLK wszystkie środki unijne...co do centa.