jazi1

Napisałem porównawczo- ostrożnie. Osobiście uważam, że fazę marketingową możemy pominąć, ewentualnie mocno skrócić czas budowania pozycji marki. Już widać posty potencjalnych użytkowniczek na instagramie. Wieść sie poniesie dzięki socialom. Myślę, że tak jak bodajże ~Staszek pisał nie będzie potrzebna jakąś mega kampania marketingowa w mediach głównego nurtu. To nie szampon dla siwiejących mężczyzn, który na marginesie nic nie daje. Znam lepsze profesjonalne produkty które robią mega robotę. Ich też w reklamach na Polsacie czy innych kanałach nie ma a sprzedaż idzie wartko. Nasz produkt to profesjonalny wyrob i rozejdzie sie kanałami wypracowanymi już dawno.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.