Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Dnia 2025-06-24 o godz. 08:59 ~Kosiarz napisał(a):
> Dnia 2025-06-23 o godz. 11:18 ~320 napisał(a):
> > 100 opinii to kwestia czasu. Przez weekend kolejne 20 miejsc na wishliście. Co do content creatorów jeden z 2mln subami w weekend grał w demo i nabił sporo wyświetleń.
>
> Osiągnięcie 100 opinii to oczywiście możliwe, ale obecne 70+ recenzji nadal nie daje wiarygodnego obrazu – wystarczy kilka negatywnych głosów i ocena może spaść z „Very Positive” do „Mixed”, co już przerabialiśmy przy Builders of Egypt ( “Very Positive” miała przy 80 recenzjach... i spadła na "Mixed" w kilka dni, gdy przyszły problemy techniczne i napłynęło więcej głosów).
>
> Wishlista rośnie wolno – 1100 zapisów to zdecydowanie za mało, gdy nawet niszowe gry w portfolio PlayWaya miały po kilkanaście tysięcy przed premierą, a 20 miejsc do przodu przez weekend to kosmetyka, nie trend.
>
> Obecność jednego streamera z 2 mln subów to miły akcent PR-owy, ale bez konkretnego przełożenia na wishlisty, peak graczy czy followersów – a bez twardych danych to tylko krótkotrwały szum. Sama liczba obserwujących – 3971 – wygląda przyzwoicie, ale nadal poniżej progu zainteresowania, który w poprzednich, bardziej rokujących produkcjach (jak WW2 Rebuilder) zaczynał się od 6–8 tys.
>
> Takie są moje punkty odniesienia oceniając wypracowane przez Alaskę liczby.
Dodam jeszcze, że Peak 273 jest niżej niż playtest (357). To nie jest "naturalny spadek", tylko sygnał, że demo nie utrzymało zainteresowania. Gdy gra trafia w emocje – trend jest odwrotny (np. House Flipper 2 demo – wzrosty codziennie).