~Gracz

Gra reprezentuje niszowy gatunek (miks symulatora chodzenia, zarzadzania baza i survivalu) i nie ma multi. Mimo ze w swojej niszy jest dobra, to po prostu nie ma szans sie wybic do mainstreamu. A marketing byl faktycznie slaby. Rozne szacunki sie tu pojawiaja ze gra kosztowala z marketingiem ok. 43-65 milionow i za bardzo tego nie widac. Dostalismy dobra, ale bardzo krotka (15-20 godzin) niszowa gierke do przejscia na 1 lub dwa razy. Nie za bardzo widze tu long sellera. Nie pomaga ze gra kosztuje tylko 110 zł na Steamie, a na kluczykarniach juz jest ponizej 80 zl. Z rok i bedzie po 40 zl.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.