~Investor

W styczniu 2024 roku obejrzałem film o tragicznej śmierci Johna Jonesa w Nutty Putty Cave. Naprawdę mną wstrząsnął. Ciągle wyobrażałem sobie, jak zareagowałbym w takiej sytuacji... a ponieważ moja wyobraźnia kocha paliwo, spędziłem godziny na konsumowaniu treści o eksploracji jaskiń i, bądźmy szczerzy, o licznych wypadkach, które się z tym wiążą. W historii speleologii (czynności, która w teorii brzmi dość nudno — „kucasz, kładziesz się, czołgasz się, kucasz ponownie”) odkryłem kopalnię złota opowieści o ludzkiej sile psychicznej i niesamowitej determinacji, a czasem nawet zadziwiającej lekkomyślności. W tym samym czasie szukałem pomysłu na „jakąś szybką i tanią grę do wyprodukowania”. Moje założenia były następujące: gracz nie widzi wiele, więc świat gry nie musi być renderowany ani nawet tworzony w szczegółach. Gracz jest sam, więc nie jest potrzebne modelowanie ani animowanie innych postaci. Gracz porusza się powoli, więc mapy nie muszą być bardzo duże. Gracz znajduje się w środowisku, które zmusza go do zmagania się z własną psychiką, więc nie potrzebujesz dziesiątek czasochłonnych minigier, aby poczuć się usatysfakcjonowanym przez pół godziny rozrywki. Widzisz związek? :) Za niecały tydzień użytkownicy Meta Quest będą mogli zanurzyć się w naprawdę wyjątkowym doświadczeniu na rynku, eksplorując realistyczne, całkowicie immersyjne przestrzenie VR. Będą planować wspinaczki, zjeżdżać po linach, szukać cennych skamieniałości i biec do wyjścia, aby zdążyć na czas, zanim wyczerpie się bateria latarki. Przeciskają się przez najmniejsze szczeliny, najpierw wykonując „wydech”, aby zmniejszyć objętość klatki piersiowej — mamy do tego osobną mechanikę. Zaznaczą swoją własną ścieżkę na ścianach jaskini kredą. Nie dajemy im mapy — nie byłaby przydatna w tak nieregularnych przestrzeniach. Wszystko to będą mogli robić, słuchając opowieści, którą napisałem o rodzinie profesjonalnych speleologów, a wszystko to przy dźwiękach nastrojowej ścieżki dźwiękowej z gitarą — również mojego autorstwa. Stworzyłem grę VR moich marzeń. Już niedługo zobaczymy, jak bardzo odpowiada ona fantazjom ludzi, którzy poza VR nigdy nie zapuściliby się głęboko pod ziemię sami. „Cave Crave” ukaże się na Meta Quest 26 czerwca, a niedługo potem – 10 lipca – na PSVR2.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.