Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
tak tak, ponad 9k grających więcej niż 1 dnia i to w czwartek? W przyszły weekend znowu nadciągnie sporo osób i będą rekordy graczy. Gra będzie longsellerem i to już widać i czuć bo nawet oceny rosną. Poprawią kilka bugów, dodadzą kilka ficzerów brakujących i idziemy na 93% tyle co ma FP1, TWOM, FP2 który się sprzedaje kwartalnie po 3-4-5 mln zł i tak przez następne 10 lat i dłużej. Jedyny błąd 11bit to słaby marketing The Alters. A może to dobrze? Bo niższe koszty a ludzie i tak znajdą grę teraz czy za jakiś czas. Najważniejsza jest długoterminowa sprzedaż a to będzie na pewno. 4 gry + dodatkowe gry z wydawnictwa w sumie przynoszące minimum 20 mln przychodów kwartalnie przy kosztach przyszłego developmentu nowych gier w wysokości 8 mln zł kwartalnie nie wygląda źle. Czyli 12 mln zł kwartalnie zysku. 12 mln * 4 => 48mln zł rocznie zł zysku. Przy C/Z 10 => wycena firmy to 0,5 mld ( tak jak teraz jest ). Przy C/Z = 20 => 1 mld. Plus na koncie 70 mln zł + kasa z The Alters + nowe DLC podbijające sprzedaż + GamePassy + FP remake w 2027 + 3-4 gry niezapowiedziane ( na 2028, 2029, 2030) + moonligher+ gry z wydawnictwa. FP remake będzie tworzony pewnie jako gra usługa czyli jak EU4 z 1 dodatkiem co roku czyli 10 dodatków na 10 lat każdy po 10$. Jak to ma spaść poniżej 0,5 mld pln? Nie wiem.