~Luk

Na dwoje babka wróżyła. Z jednej strony przez wprowadzenie do sprzedaży w sieciówce sprzedaż wzrośnie, ale z drugiej spowoduje to zapewne że zamknie się kilka salonów oraz że prestiż marki spadnie bo produkt będzie sprzedawany w markecie i dostępny będzie dla mas. Zapene firma będzie zmuszona do redukcji ceny swoich towarów wchodząc do marketów, a co za tym idzie, w mojej opini również obniżenie jakości produktów. Uważam że jest to działanie strategicznie uzasadnione, wynikające z konieczności dostosowania do warunków rynkowych. Aczkolwiek produkt zmienia kierunek grupy docelowej i poprzez upowszechnienie nie będzie już tak chętnie kupowany przez klasę wyższą.
To wyłącznie moja skromna opinia.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.