Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
VRF to chyba najbardziej niedoceniana spółka na NC: ✅ 3 gry już sprzedają się globalnie na Meta i Steam (każda z potencjałem na viral), ✅ w Q1 2025 przychód: 1,15 mln zł (wzrost 74% r/r), zysk operacyjny dodatni, ✅ planowane jeszcze w tym roku: 3 kolejne premiery VR (czyli wzrost kanałów podażowych o 100%!) ✅ trwają rozmowy ws. Real Boxing 3 VR z Vivid Games, ✅ planowane przejęcie Skillmersion, ✅ zapowiedź nowego tytułu z zewnętrznym inwestorem na 2026 rok, ✅ obecna kapitalizacja ~10 mln zł, czyli mniej niż wartość samego potencjału jednej udanej gry! A mimo to… popytu praktycznie brak. Być może powodem tego jest fakt, że spółka rozwija się organicznie i powoli od 2021 roku rozliczała amortyzację z przejęcia przez co wykazywali straty, ale teraz nastąpił przełom bo rozliczyli jednorazowo 15,5 mln zł tej amortyzacji co świadczy o tym, że chcą monetyzować już działalność. Wszystko jeszcze przed spółka. Fundamenty solidnie zabetonowane.