~baczny

Pomyślcie teraz o takim scenariuszu.

SFD zaczyna sponsorować średniej wielkości kanał, który na fali wyborów staje się jednym z największych mediów w kraju.

Rozpoznawalność kanału drastycznie rośnie, a każdy kto tam wchodzi, widzi SFD.

Niebawem kanał dostaje koncesję na nadawanie ogólnopolskie, a SFD wciąż z nim jest.

Skoro markety dały takiego kopa to po wynikach zobaczycie, ile Stanowski przyniósł dla SFD.

A może SFD zostanie udziałowcem w nowej telewizji?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.