~VR

przychód 1,15 mln zł w Q1 2025, zysk operacyjny, 3 gry już wydane, 3 kolejne jeszcze w tym roku Do tego rozmowy z Vivid Games (Real Boxing 3 VR), planowane przejęcie Skillmersion i nowy tytuł z inwestorem w 2026. Spółka ma ekspozycję na Meta i Steam, a kapitalizacja to tylko ok. 11 mln zł. Aż dziwne, że jeszcze nikt o niej nie pisze… Cicho przed burzą? Osoby, które teraz sprzedają to tak jakby sprzedawały złoto w cenie złomu. Patrzę na arkusz zleceń i nie dowierzam brakowi popytu przy spółce, która jest rentowna przy 3 grach. Wystarczy jedna gra, która stanie się Viralem powodując miliardową kapitalizację w mega szybkim tempie. W dodatku na forum brak zainteresowanych. W czym jest problem?

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.