Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Cześć wszystkim,
mamy coś wielkiego do przekazania.
Po dokładnym rozważeniu, wielu testach i wielu dyskusjach zespołowych podjęliśmy ważną decyzję dotyczącą przyszłości Snajpera w pracy:
przechodzimy z Unity na Unreal Engine.
Dlaczego?
Ponieważ chcemy, aby ta gra była tak wciągająca, dopracowana i dynamiczna, jak to tylko możliwe. A Unreal daje nam narzędzia, które pozwalają nam osiągnąć lepszą wierność wizualną, solidniejsze systemy sztucznej inteligencji i rodzaj chaosu opartego na fizyce, który, jak wiemy, ta gra jest w stanie zapewnić.
To nie jest tylko ulepszenie techniczne, to kreatywne. Unreal daje nam więcej mocy, aby ożywić naszą wizję, od napięcia związanego z idealnym strzałem snajperskim po dziki, nieprzewidywalny bałagan, gdy sprawy przybierają zły obrót. Mówiąc najprościej, sprawi, że Snajper w Pracy będzie wyglądał lepiej, lepiej się czuł i lepiej grał.
Wciąż jesteśmy na wczesnym etapie prac nad tą zmianą i zajmie to trochę czasu, ale wierzymy, że jest tego warte. Wkrótce zaczniecie widzieć rezultaty, dzięki nowym grafikom, klipom z rozgrywki i zakulisowym wglądom w ewolucję gry.
Dziękujemy, że zostaliście z nami – budujemy coś wyjątkowego, a ten ruch jest dużym krokiem w kierunku tego celu.