~ww

Założenia wstępne

  • Budżet produkcji: 40 mln PLN ≈ 10 mln USD
  • Platformy: PC (Steam, Epic, GOG), Xbox, PlayStation 5, Game Pass
  • Model dystrybucji: mieszany (sprzedaż cyfrowa + Game Pass)

Przychód jednostkowy (dla każdej sprzedanej kopii)
  • Średnia cena detaliczna: ~30 USD (typowa cena dla gier 11 bit, nie pełne AAA)
  • Steam/Epic/GOG pobierają ~30% prowizji
  • Zostaje deweloperowi: ~21 USD brutto za kopię
  • Po uwzględnieniu podatków i lokalizacji: ~15–18 USD netto na kopię (średnio przyjmijmy 16,5 USD)

Scenariusze sprzedaży i przychodu

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.