~Mateo

Najtrudniej samemu przyznać się do porażki inwestycyjnej. Przyznam że sam nie miałem wygórowanych oczekiwań, osobiście liczyłem na 50% sprzedaży Tokyo Xtreme Racer (15k ludzi na premiere, czyli tutaj 7k około). Niestety spółka nie dowiozła nawet tego, mimo tego że hype przed premierą był większy niż w przypadku Tokyo i wydawało się że gry wyścigowe single player przeżywają renesans. Przy obecnej dynamice sprzedaży (spadek na global best sellers z 11 na 29, spadek peaku z 4k do 3.5k) moim zdaniem nie ma możliwości żeby gra się zwróciła. Peak nie rośnie, sprzedaż maleje. A przypominam że łączne koszta to według spółki prawie 10 milionów złotych (wpiszcie w google "JDM koszty produkcji"). Rówież utrzymanie 60 osobowego zespołu w celu dalszego rozwoju gry także moim zdaniem nie jest wykonalne przy obecnej sprzedaży. To koniec. Zarówno pod względem stricte gamingowym - pierwsze wrażenie na graczach robi się tylko raz, drugiej takiej szansy nie będzie. Jak i giełdowym, zaufanie inwestorów będzie bardzo trudne do odzyskania. Nie będzie "Polskiego duchowego spadkobiercy NFS".

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.