~info

Azja na celowniku, rozwój zespołu i nowa strategia
Za promocję “JDM” na rynku azjatyckim odpowiada 4Divinity – firma z doświadczeniem i lokalnymi zespołami m.in. w Chinach, Japonii i Singapurze. Jak zaznacza prezes, Japonia to obecnie drugi kraj na liście największej liczby osób oczekujących na premierę gry, a Chiny są w pierwszej dziesiątce, co pokazuje potencjał tytułu na tamtejszych rynkach.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.