~tom

Dorotka - tak, wszystko się zgadza w tym co napisałaś. Oczywiście niech firma testuje grę tak długo jak potrzebuje i wypuści na rynek w pełni dopracowany produkt. W jednym ze starych wywiadów Prezes wspomniał, że chciałby aby grossing RB3 był chyba minimum ośmiokrotnie lepszy od RB2. Gdyby udało się osiągnąć tego rodzaju wyniki, to kurs akcji tutaj wystrzeli w kosmos. Zastanawiam się jednak jakie terminy są ogólnie brane pod uwagę przez firmę, bo domyślam się, że są miesiące lepsze i gorsze do wydawania gry mobilnej i część dat jest odrzucanych właśnie dlatego, że sam miesiąc jest potencjalnie złym terminem. Czy więc jeżeli nie uda się w czerwcu, to rozważają dopiero grudzień na święta, czy może dobry jest też wrzesień albo jakiś inny miesiąc. A może zupełnie nie patrzą w ten sposób i jak uznają, że gdy gra się już będzie nadawać, to wydadzą ją w dowolnym terminie, bo sama gra się obroni.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.