~OMG

Nie pompujmy znowu balona. Myślę, że sensownie będzie się wypowiadać po odpaleniu kampanii marketingowej, odpaleniu karty STEAM i pierwszych ruchach promocyjnych. Będzie widać wówczas, czy naprawdę mają to wszystko przemyślane, czy faktycznie pracują solo nad wydaniem gry - jeśli nie, znowu bedzie ktoś do podziału pajdy, jaki określą faktycznie okres wydania gry na rynek. Wiele kwestii może się wyjaśnić i łatwiej będzie podejmować jakieś decyzje inwestycyjne. Do tego w końcu musi być prospekt w związku z przejściem na GPW. Komunikację z rynkiem też bym przy tej okazji usprawnił bo ewidentnie niedomaga. Może trzeba kogoś zmienić od Relacji Inwestorskich, żeby była to osoba, która czuje rynek i rozumie jego potrzeby.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.