~SpokoPl

Zgadzam się kluczowe będzie tempo sprzedaży na PC i potencjał portów konsolowych. Faktycznie, jeśli gra dobrze wystartuje i z czasem trafi na PS5/Xbox, można spokojnie liczyć na mnożnik 2x względem samego PC. Zwłaszcza że gry wyścigowe w arcade’owym stylu są bardzo konsolowe. Co do 100 zł ambitna wizja, ale realna tylko w scenariuszu sprzedaży rzędu 1–2 mln kopii + świetna prasa + wejście na konsole + być może nowy tytuł w pipeline. Na dziś bardziej ostrożnie realistyczny cel po premierze: 12–14 zł (przy sprzedaży np. 200–300 tys. kopii); optymistyczny wariant z konsolami i dobrymi recenzjami: 18–24 zł; ultra-bull case z wysoką sprzedażą i nowymi projektami: 40–50 zł.100 zł? Zarezerwowałbym to dla długiego horyzontu i hitu pokroju Car Mechanic Simulator ale kto wie, rynek zaskakiwał już nie raz.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.