~Kostuch

pomylony aby rok przed premierą LOTF 2 sprzedawać w takiej cenie po sukcesie wersji 2.0. Gra jak widać nie wypadła po za 1000 miejsce (skacze między 500 a 1000). Sprzedaż na promocji będzie w przedziale 300-500 tys sztuk na wszystkie platformy (rudy wspominał te 200 tys tylko do części platform). Rudy najpewniej niebawem pochwali się wynikami. Wersja 2.0 daje podstawy aby sądzić że druga część przyniesie prawdziwy sukces. Jeżeli skacze ci ciśnienie to wyłącz konto maklerskie i pojaw się tu za rok. No oczywiście Pan w pomarańczowej czapeczce zawsze coś może od... , no ale cóż takie ryzyko. Dla zainteresowanych spójrzcie sobie na steamdb wykres graczy dla Elden Ring, w okresie promocji wersji 2.0 był znaczny odpływ graczy z Eldena do LOTF. Widać że ludzie czekali na poprawioną wersję i ją dostali, jest sukces i to bezapelacyjny. Pomysł gry w trybie kooperacji to prawdziwy cios. Teraz przyjdą kolejne promocje cenowe, średnio pewnie co dwa miesiące, noty się poprawiają, więc o sprzedaż się nie ma co martwić, będą wpływy i to spore, gra się najpewniej w tym roku zwróci. Czas, jeszcze raz czas i spokój:)

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.