~frajerznc

To kompletnie nie jest ich rynek, a pchają się w to bezmyślnie. Na gamedev nie wydaje się małych pieniędzy, a oni robią coś w oparciu o markę, która jest słaba/niewiele warta. Znają się na YouTubie, więc niech inwestują czas i pieniądze w te animacje i skupią się na rozwijaniu marki Cloudy&Stormy, zamiast próbować tworzyć produkty, gdy ta marka jest jeszcze nierozpoznawalna. Głównym problemem w tej spółce jest chwytanie się dużej ilości małych projektów, finansowanych z jednej marki osobistej (rozdrobnionej pomiędzy kilkunastu gów*iarzy na kontraktach), która jest narażona na ryzyko wizerunkowe (gdy Friz straci popularność, cała spółka na tym ucierpi). Dopóki będą tworzyć jakieś mało znaczące projekty, zamiast skupić się na jednym, porządnym projekcie finansowanym z głównego źródła, nie zbudują takiego konglomeratu, jaki chcieliby zbudować. Ale immobile pokazuje jak kończą sie takie próby "dywersyfikacji" biznesu w polsce.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.