~Karol

Marketing jeszcze nie wystartował. 4Divinity nie ruszyło jeszcze z kampanią w Azji, a to właśnie tam JDM może zgarnąć ogromny hype. W maju gra będzie jedną z najciekawszych premier na Steami. Praktycznie bez konkurencji w kategorii wyścigów i gier sportowych w maju itd. Do tego JDM już wcześniej zbierał bardzo pozytywne komentarze od graczy i influencerów youtube/tiktok a bliżej premiery większość kanałów gamingowych będzie nagrywać i wrzucać o grze. Po premierze również. Myślę że twórcy zostawili jakąś niespodziankę,mam takie przeczucie i liczę na to choć w tym temacie mogę się mylić. Wishlist z każdym dniem będzie rosnąć, a przy odpowiednim marketingu może wystrzelić jeszcze mocniej. Liczę też, że premiera i sprzedaż JDM dobrze „odpali” w Japonii. Tematyka i klimat, grafika, lokalizacje i nawiązania do kultowych serii dają ku temu pełen potencjał.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.