~SpokoPl

10% z wishliście to raczej wariant ostrożny niż realny scenariusz. Przy takim poziomie wishlist (ok. 700 tyś), zainteresowaniu trailerem i aktywności na Steamie, konwersja rzędu 15–20% w pierwszym miesiącu to absolutnie standard przy dobrze przyjętej premierze. Gry o mniejszym zasięgu potrafią robić 12–15% bez żadnego szumu, a tu jest hype, są społeczności, są klipy i fajny klimat. 80 tyś sprzedaży w miesiąc przy takim VL byłoby wręcz rozczarowaniem, nie „realną szansą".

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.