Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Jak wypuszczą 3 gry w tym roku, to pomimo amortyzacji z przejęcia będą wykazywać raportowane zyski z działalności. Większość małych inwestorów nie czyta dokładnie raportów i widząc stratę, nie inwestuje w daną spółkę. Dlatego publikacja nowych gier w tym roku zmieni diametralnie ilość chętnych inwestorów. Dodatkowo Real Boxing 3 może przyciągnąć kogoś grubszego. Nie zapominajmy również o ESPI, w którym VRF poinformowało o inwestorze dla gry, którą wypuszczą do końca 2026 roku. Kolejny argument to Skillmersion, które działa w bardzo perspektywicznej niszy bowiem jedna porządna umowa może wynieść przychody grupy na ogromne wyżyny, np. Jakiś symulator szkoleniowy dla wojska, straży, czy policji. Reasumując potencjał jest olbrzymi, wystarczy chwilę poczekać. Jak brzmi klasyk: giełda jest dla cierpliwych. Cisza wokół tej spółki też jest narazie pozytywna bo pieniądze lubią ciszę. Porównując VRF choćby do INCUVO, gdzie w INCUVO źródełko finansowe nowych gier wyschło, VRF sam radzi sobie doskonale, sukcesywnie się rozwija i nie jest od nikogo zależne.