Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
ChatGPT oszacowal:
Thief VR - 320 tys.
Bridge the Gap! - 1 tys.
Besiege VR - 180 tys.
Cave Crave - 150 tys.
Thief Multiplayer VR - 400 tys.
Łączna sprzedaż (bez Gemini):
320k + 1k + 180k + 150k + 400k = 1,051,000 kopii
Zakładam średnią cenę sprzedaży 20 USD za kopię (typowa dla gry VR średniej półki):
Przychód całkowity = 1,051,000 kopii × 20 USD = 21,020,000 USD
Zakładam marżę zysku netto na poziomie około 40% (typowa dla branży gier średniej wielkości):
Zysk netto = 21,020,000 USD × 40% = 8,408,000 USD
Mamy:
Obliczenie kapitalizacji:
Kapitalizacja rynkowa = Zysk netto × C/Z
= 8,408,000 USD × 20 = 168,160,000 USD
Obliczenie ceny na akcję:
Cena akcji = Kapitalizacja / liczba akcji
= 168,160,000 USD / 80,000,000 akcji = 2.10 USD za akcję (8 zl)
Zakladajac C/Z 10x, to bedzie 4zl
Wszystkie liczby to czysto spekulacyjne założenia. Nie traktujcie tego jako porady inwestycyjnej – to tylko moja prywatna analiza na podstawie trendów rynkowych i historii wydawniczej