~sieniatech

Spółka przyjęła taką strategię że stawia na jakość klientów a nie ilość co dokładnie odzwierciedla w wynikach jeżeli przeanalizujesz ile zysku przypada na 1 klienta danego produktu. Spółka informowała że odpadają głównie klienci budżetowi i nie płacący. W zamian pozyskują dużych klientów typu milionowe miasto w Kanadzie (ja wole takich perspektywicznych instytucjonalnych czy korporacyjnych klientów zamiast Mietków bez kasy) Takie przeorientowanie musi wiązać się ze zmniejszeniem liczby klientów. Liczba klientów to tylko pretekst dla spekulacji i katalizator dla shortowania bo spora część drobnych inwestorów jest podatna na manipulacje i straszenie katastrofą, tymczasem to jedna z najzdrowszych spółek na GPW

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.