~hossa

bo nawet zwrot kosztow to jest 10 mln zl w spolce ,na to trzeba okolo 170 tys sprzedanych kopi, zalozby ze sprzedadza w rok polowe whislisty czyli 350 tys kopii to daje 7 mln zl zysku i gotowke na poziomie 17 mln zl w perpektywie konsole , tam bedzie wieksza kasa i wieksza sprzedaz plus multiplayer hdzie to zazwuczaj daje kopa sprzedazy, wiec zastanawiajace jest skad wynika taka slabosc przy wycenie GIF na poziomie 50 mln zl

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.