Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Hej. Przesłuchałem jeszcze raz konferencję OML i podano informacje, że koszt produkcji i marketingu CS chcą zamknąć w przedziale 27-28 mln PLN. Zatem uśrednijmy je do 30mln PLN. Do tego trzeba chyba dodać koszt wydania wersji cyfrowej i pudełkowej. To nie mam pojęcia ile... Policzmy te 10mln PLN. Suma 40mln PLN. Dajmy cenę gry 160pln. Weźmy z tego 80pln, jako zysk netto z kopii. 40mln PLN/80pln = 500tys kopii do zwrotu kosztów. Tylko nie klei się to z danymi że sprzedaży GR2. Tam gra była o połowę tańsza w produkcji, a według danych 430tys kopii nie pokryło zwrotu kosztów. W ogóle komunikacja z 505Games jest masakryczna. Na tym tle dobrze, że OML będzie mieć pełną kontrolę nad każdym etapem produkcji, marketingu i wydania gry. Muszę bardziej zagłębić się w temat liczenia zwrotu kosztów.