~Runner

Nie ma szans, żeby przeznaczyli 20 mln na marketing, to jest niemozliwe. Więc koszty będą znacząco niższe. A z tego co obstawiam gra z ich własnym selfpublish ma szansę na rozgłos maksymalnie tak samo jak GR2. Co nie uważam za źle bo jeżeli by się tak samo sprzedała to i tak będzie spoko wynik zarobkowy na selfpublish. Cyberslash będzie specyficzną gra, która może zaciekawić swoją akcja, wyzwaniem i klimatem. Roguelike styl gry ma swoje rzesze fanów którzy zagrają w każdy tytuł z tego rodzaju, w tym ja bo uwielbiam gry które dają wyzwanie, a nie bezmyślne siekanie dla polmozgow.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.