~Sławomir

Jednym z ostatnich pomysłów poprawy kulejącej dynamiki przychodów spółki było skupienie na klientach, którzy mogą przynieść większą ilość gotówki oraz znaczącą referencję. Jak się okazywało ze wszystkimi klientami w lejku spółka, po prostu, sobie nie radziła. Wytypowani wcześniej klienci czekali w kolejce ze względu na ograniczenia wykonawcze spółki, a i w pewnym momencie spółka zatrzymała dopływ klientów do lejka, bo nie była tego w stanie tego skutecznie obsłużyć. Zwracamy, tutaj uwagę, że klient w lejku musi spełniać, określone warunki do wdrożenia, a to oznacza, że wcześniej trzeba było go pozyskać co z pewnością nie było łatwe, pewnie też kosztowne i czasochłonne. I takich klientów spółka nie była w stanie obsłużyć…

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.