~Pozdro600

Dnia 2025-01-07 o godz. 12:41 ~czujny napisał(a):
> Spółka skupia się na MRR i ARPU,a nie na przyroście klientów. Jest miejsce do dalszej podwyżki.
> Wielu klientów rozpoczyna trial, ale ma podpiętą kartę bez środków. Nie zostało to powiedziane wprost, ale tacy są odcinani.
> Wzrośnie działalność offline na terenie USA.
> Rośnie udział klientów jednego produktu na klientów wieloproduktowych (dziś stanowią 1/4 wszystkich klientów).
> Spólka rzuca rękawicę Intercomowi w temacie pozyskania klientów premium.
> 8% największych klientów odpowiada za 50% MRR (i chyba w tym kierunku idzie spółka).
> Dwa nowe produkty są w fazie beta (klienci już z nich korzystają) i mają na celu pełną automatyzację komunikacji.

Dzięki przyjacielu za zwięzłe podsumowanie. Takich ludzi potrzebujemy!

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.