~wawelski_smok

Cóż za ożywczy głos w dyskusji!
Szacowany przychód z kopii pochodzi z już opublikowanych raportów (!) oraz założenia jego wzrostu, ze względu na: wyższą cenę pełnej wersji gry, zminiejszenia prowizji steam w 2026 ze względu na przekroczenie progu przychodowego, mniejszego udziału w zyskach chińskiego partnera ze względu na już podpisaną umowę.
Zysk netto tak jak pisałem jest szacowany na podstawie stosunku do przychodów oraz zysku operacyjnego w już opublikowanych raportach.
Wolumen sprzedaży to prognoza na bazie sprzedaży podobnych gier z podobną liczbą followersów, tu przełożenie na rzeczywistość może być różne, dlatego słucham jakichś lepszych pomysłów. Jakieś założenia trzeba przyjąć.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.