grzesiek_w

Cześć wszystkim!
czy jest na forum ktoś kto orientuje się jak wygląda możliwość rozwoju oferty spółki w segmencie B2C? Dlaczego spółka nie działa aktywnie np. nad rozwojem własnego sklepu internetowego oraz sprzedażą na platformach marketplace nie tylko w Polsce, ale ogólnie w regionie.

Wysłałem pytanie do Prezesa w tym temacie, ale nie otrzymałem jeszcze odpowiedzi.

Czy powodem mogą być umowy z klientami B2B i jakiś zakaz konkurencji o klienta detalicznego? A może po prostu spółce brakuje kompetencji w tym obszarze i chęci do rozwoju ponad ten obszar, który już jest bardzo dobrze znany.

Będę wdzięczny za każdy merytoryczny udział w dyskusji

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.