Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
O ile w okresie kwiecień-czerwiec 2024 roku spółka Gamedust (GPW: GDC) wyszła na plus na poziomie zysku ze sprzedaży, o tyle w wakacyjnym okresie lipiec-wrzesień zmniejszenie przychodów ze sprzedaży historycznie wydanych gier już na to nie pozwoliło.
– Za nami kolejny bardzo pracowity kwartał, w którym kontynuowaliśmy efektywność kosztową i skupienie na najważniejszych projektach, po których spodziewamy się największych strumieni przychodowych. Zakładamy, że jesteśmy obecnie blisko apogeum negatywnych tendencji, także tych dotykających globalnego rynku gier komputerowych. Zależy nam na jakości naszych produktów, nawet kosztem czasu ich przygotowania, gdyż zbudowaliśmy już renomę na rynku VR i jest to cenna baza do rozwoju w kolejnych latach – podkreśla Paweł Flieger, Prezes Zarządu Gamedust S.A.
https://pandl.pl/gamedust-podsumowuje-trzeci-kwartal-2024-roku/