Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Spółka nie miała straty bez IFZ, ale z IFZ w portfolio, najlepiej sprzedającą się grą spółki w historii będzie miała stratę??
Jak to niby wyliczyłeś? Na marginesie tylko dodam, że zespół developerski się znacząco nie zmienił.
Tak na szybko:
-bez żadnych promocji w ostatnim miesiącu spółka sprzedawała coś między 300 a 400 szt. IFZ gry dziennie. Weźmy niższą wartość:
300 szt. x 40 PLN x 90 dni = 1080000 PLN na kwartał z samego tylko IFZ przy założeniu braku promocji, średniego przychodu z egzemplarza na poziomie 40 PLN (a przy pełnej cenie jest wyższy, dodatkowo w przyszłym roku IFZ prawdopodobnie przekroczy próg przychodowy od którego STEAM pobiera mniejszą prowizję), a więc bardzo ostrożne szacunki i nawet tu strata nie wychodzi, a przecież jest jeszcze backcatalogue.