~Rozkminiam

Jest i odpwowiedz prezesa:
"W tym momencie nie otrzymaliśmy żadnego wezwania do złożenia wyjaśnień. Oczywiście, gdy takie wezwanie się pojawi, przedstawimy swoją argumentację. Przewidzieliśmy taką sytuację konstruując regulamin, ale w naszym postępowaniu chcemy przede wszystkim zachować prokliencką postawę, dlatego rozpatrujemy wszelkie reklamacje od klientów w możliwie korzystny dla nich sposób."

W regulaminie faktycznie są zapisy że katalog może sie zmniejszać / zwiększać. Ciekawe czy użytkownicy wnioskujący o rozwiązanie umowy przed czasem czytali ten regulaminu, bo przecież nie da sie zarejestrować bez potwierdzenia zapoznania sie z nim. Po postach wnioskuje że nie...
Mimo wszytsko myśle że dobrze że Legimi wykazuje prokonsumencką postawę i rozwiązuje te umowy na wniosek klientów, nie ma sensu szarpać się z klientem bo korzyści z tego są nikłe.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.