Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
Trochę nie do końca jest tak jak piszesz. Budżet Medium początkowo oscylował w granicach 30 mln zł wraz z marketingiem. Być może wzrósł do większej sumy.Istotnym jednak aspektem jest to, że w ramach umowy wydawniczej Microsoft pokrywał część owej kwoty. Dlatego rozliczając prawdziwość słów o zwrocie poniesionych kosztów warto uwzględnić ową informację (bo czym innym jest budżet na produkcję a czym innym na marketing). Co do ilości kopii, to ta dana nie ma do końca sensu bo obarczona była by sporym błędem. Gra od początku dostępna była w GamePass w ramach abonamentu za ekwiwalent finansowy który MS wypłaca w ramach umowy. To oczywiście wpływa na ilość sprzedanych kopii z drugiej strony jest korzyścią finansową dla spółki. Na koniec jednak istotniejsze są raporty spółki a te zwyczajnie wyglądają "zdrowo". Inna sprawa, że dla niektórych nie ma to znaczenia ;)