Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.
każdy jest omylny , i każdy patrzy ze swojej perspektywy.
A co ty widzisz ogladajac ten gameplay Cronosa ( nie mowie oo filmiku tylko gameplay na koncu trailera ) i co widzisz oglądając te screeny ktore wrzucili na Steam . mozesz widzieć zupelnie coś innego jak ja , chętnie bym usłyszał co twoje oczy widza patrzac sie na ten sam materiał . :)
Ciekawy zabieg PR owy zastosowali ubierajac ich bohatera w chełm / kask przypominajacy wyposażenie z BIOSHOCK, to kolejny taki element ktory moze podkręcic oglądalnosc i śledzenie przez graczy Cronosa . :)
P.S zupelnie inna sprawa jest to czy gra chwyci , to mozna sledzić na bieżąco( taki marketplace simulator spraedał sie w imponujacych ilosciach , byc moze ludzie dla jaj kupowali ta grę, a moze pod wplywem masy virali ktore nagle sie pojawiły ) , ale przeciętniaki/ schematyczne gry , rzadko odnoszą sukcesy szcegolnie jesli ogladajac gre na jakims STEAMIE czujesz sie jakbys ja juz sam przeszdł , bo nic wielkiego i innego cie tam nie czeka z braku wyboru " twojej metody " przejscia i grania grę . To wlasnie TYm np róznił sie MANOR LORDS od FP2 i wlansie dlatego pomimo mnostwa virali streamów i ogrywania na TWICH u UTUBE Manor Lords ludzie chcieli ta gre kupic bo mogli zupelnie inaczej przejsc ta gre rozbudowujac po swojemu wioche niz to widzieli na wielu gameplayach innch graczy --A FP2 odbierał ta mozliwowśc do bólu stajac sie schematem kilku tylko mozliwosci ulokowania i rozbudowy całych dzielnic i zabierając graczom swobody ich wyboru.