~Invest

Myślę że problem to nie 20% tylko brak pełnych wersji (jak narazie). Inwestorzy w ostatnim czasie bardzo dużo stracili na nieudanych premierach. Kupowali marzenia, a rzeczywistosc okazala sie zupelnie inna. Niedawny przykład 11bit. Rynek się zmienia i spekulanci już nie wchodzą tak intensywnie pod "przyszłe zyski" jak to bylo kiedyś. Potencjał w permafrost jest ogromny, ale to dalej "tylko" demo. Jest bardzo dużo spółek gamedev na rynku i gdyby inwestorzy mieli śledzić każde lepsze demo to chyba by zwariowali. Aztecs przeciez tez mial bardzo udane demo, a kurs pozostal praktycznie w tym samym miejscu. Ważniejsza wg mnie jest reakcja graczy przed premiera, no i oczywiście sama premierę

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.