~CR2032

'Aby jednak można było zastosować ten wynalazek jako akumulator samochodowy, należy zwiększyć jego wydajność. Akumulatory te natomiast najwyraźniej już teraz nadają się do stacjonarnego magazynowania energii.

Patenty są już zarejestrowane w 96 krajach, mówi menedżer HPB Sebastian Heinz. Firma Swiss Clean Battery (SCB) jako pierwsza zabezpieczyła licencje dla Szwajcarii i obecnie poszukuje inwestorów. Celem jest rozpoczęcie tam produkcji seryjnej w przyszłym roku i szybkie rozwinięcie jej do rangi gigafabryki.

Jeśli informacje się potwierdzą, rzeczywiście można będzie mówić o czymś w rodzaju "gamechangera" (czynnika zmieniającego zasady gry — red.) w transformacji energetyki i transportu. Chociaż urządzenie nadal opiera się na technologii litowo-jonowej, w ogóle nie potrzebuje kobaltu."

Bedzie dzie czymać te jenergę. Te, co pompom poczebujo, a z panelow jej za dużo majo.
Tak w buzinesowech gazetach napisali.

Dodaj odpowiedź

Temat postu jest wymagany. Temat postu może zawierać min. 2 znaki. Temat postu może zawierać max. 72 znaki.
Treść postu jest wymagana. Treść postu może zawierać min. 2 znaki.
Pole Autor jest wymagane. Pole Autor musi zawierać min. 2 znaki. Pole Autor musi zawierać max. 30 znaków. Pole Autor może zawierać tylko litery, cyfry oraz znaki _ i -.

Treści na Forum Bankier.pl publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją... Bankier.pl nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl art. 39 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o obrocie instrumentami finansowymi. Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.